• امروز : پنجشنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۴
  • برابر با : Thursday - 24 April - 2025
کل اخبار 32617اخبار امروز : 0
7

خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی طرح (3070)

  • کد خبر : 86099
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
آموزش و استفاده از راهنمای کاربری خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی طرح (3070) قورچیان گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ (ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی) مهمترین برنامه کنونی این سازمان است.

آموزش و استفاده از راهنمای کاربری خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی طرح (3070)

ابوالحسن قورچیان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز. خدمات ارائه شده در طرح 3070 را تشریح کرد.

قورچیان گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ (ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری. برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی). مهمترین برنامه کنونی این سازمان است.
قورچیان خاطر نشان کرد. باتوجه به بیانیه گام دوم رهبری و تاکید ایشان بر ارائه خدمات عدالت‌ محور سازمان برآن شد. اقدامات موثری جهت تسهیل در روند ارائه خدمت به امور. بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران و کاهش مراجعات غیر ضرور.خدمات غیر حضوری زیر به مراجعه کنندگان انجام گردد.
قورچیان در خصوص طرح 3070 سازمان تامین اجنماعی گفت. با تدبیر مدیران سازمان علی الخصوص جناب آقای دکتر سالاری مدیرعامل محترم. از ابتدای خرداد سال جاری تامین اعتبار دفاتر درمان حذف گردید. انشالله تا آخر سال دفترچه های درمان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران نیز حذف خواهد شد. که این اقدامات قدمهای خوبی در جهت شفاف سازی ایجاد می نماید.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز با بیان اینکه هدف‌گذاری سازمان این است. که ۳۰ خدمت اصلی را به صورت کاملا غیرحضوری ارائه کند. گفت: اکنون ۹۶ میلیون مراجعه در سال به تامین اجتماعی در کشور وجود دارد. که با اجرای این طرح ۷۰ میلیون مراجعه کم خواهد شد.
وی اضافه کرد: بر همین اساس تاکنون 20خدمت از30 خدمت مهم. پرمخاطب تامین اجتماعی از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir قابل ‌ارائه است.

 

طرح (3070)

طرح (3070)

es.tamin.ir

وی به بیان 20 خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی به شرح ذیل پرداخت :

1_پرداخت کمک هزینه ازدواج.
۲_حذف مراجعه حضوری فرزندان اناث مستمری بگیر ثبت هوشمند خاتمه کفالت.
۳_ ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی جایگزین سامانه خدمات غیر حضوری.
۴_ابلاغ مفاصا حساب واگذارنده و پیمانکار.
۵.۱_استعلام وضعیت دریافت مستمری.
۵.۲_ استعلام وضعیت بیمه‌شده.
۶_نام نویسی غیر حضوری افراد طبیعی توسط بیمه شده.
۷_درخواست غیرحضوری تکمیل سوابق.
۸_انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه اختیاری.
۹_اخذ غیر حضوری تعهدنامه و حذف ابلاغ غیر الکترونیک.
۱۰_ امکان مشاهده جزئیات محاسبات و گردش حساب بدهی ها.
۱۱_ دریافت غیرحضوری اعتراض کارفرما و تعیین و اعلام زمان رسیدگی.
۱۲_ درخواست غیرحضوری حوادث.
۱۳_سرویس غیرحضوری احتساب سوابق دوران خدمت سربازی.
۱۴_ اخذ الکترونیکی درخواست و صدور هوشمند و ابلاغ مفاصا حساب.
۱۵_ارتقاء سامانه دریافت لیست.ارائه میز کار و امکانات کنترلی به کارفرما. برای اصلاح لیست قبل از ارسال.
۱۶_ انعقاد قرارداد و دریافت برخط بیمه حرف و مشاغل آزاد.
۱۷_درخواست غیر حضوری کمیسیون پزشکی.
۱۸_پرداخت غیر حضوری کمک هزینه مراسم ترحیم.
۱۹_بیمه بیکاری غیر حضوری.
۲۰_ اخذ غیر حضوری در خواست کفالت و بازرسی.

ایشان در پایان گفت : این امکان فراهم گردید. تا مخاطبان سازمان بتوانند. با مراجعه به وب سایت www.tamin.alborz.ir راهنمای فرایند. انجام هر یک از خدمات فوق الذکر که بصورت غیر حضوری ارائه گردیده مشاهده و بهره برداری نمایند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://30news.ir/?p=86099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.