رتبه برتر کشوری روابط عمومی شرکت گاز البرز در پاسخگویی به شکایات مردمی
به گزارش آوا البرز و به نقل از روابط عمومیی شرکت گاز استان البرز،رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی گاز ایران از رتبه برتر کشوری،شرکت گاز البرزدر بین شرکت های گاز استان های سراسر کشور خبر داد.
سهراب نجار با اعلام خبر فوق گفت: این امور با امعان نظر به تعامل بی دریغ بازرسان ارتباطات مردمی که نقش موثری در راستای کاهش زمان پاسخگویی و افزایش رضایت مندی مردمی داشته اند، به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و ماده ۲۶ قانون مذبور به منظور ارج نهادن به زحمات بازرسان روابط عمومی شرکت گازاستان البرز تقدیر بعمل آمد.
وی افزود: مدت زمان پاسخگویی به شکایات، میزان رضایتمندی شاکیان از نحوه عملکرد و همچنین دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات در بهبود وضع موجود را مهمترین شاخص ارزیابی در انتخاب استان های برتر نام برد.
بیشتربخوانید:
- جلسه هماهنگی در ساختمان بخشداری آسارا با حضور جناب آقای مهندس
- راهیابی دو شمشیرباز البرزی به مسابقات آسیایی ازبکستان
- احداث تفرجگاه عمومی، ۳۷ روز پس از دستور رئیس قوه قضاییه
- موارد تقلب در سکههای وکیومی زیاد است/فقط از طلافروشیهای مجاز خرید کنید
- پروندههای کثیرالشاکی استان البرز به فوریت رسیدگی میشود
- دریافتکننده ارز دولتی در پی عدم ایفای تعهدات در کرج بازداشت شد
- ریزش پل تاریخی خاتون در کرج؛ کم کاری میراث فرهنگی یا
- افزایش خودروهای ثبت مکانیزه پلیس البرز برای برخورد با تخلف در پارک خودرو
- اختتامیه مسابقات ملی دفاع سه دقیقهای در البرز برگزار میشود