• امروز : یکشنبه, ۱۸ آذر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 December - 2024
کل اخبار 32617اخبار امروز : 0
2

رتبه برتر کشوری روابط عمومی شرکت گاز البرز در پاسخگویی به شکایات مردمی

  • کد خبر : 104645
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
رتبه برتر کشوری روابط عمومی شرکت گاز البرز در پاسخگویی به شکایات مردمی

رتبه برتر کشوری روابط عمومی شرکت گاز البرز در پاسخگویی به شکایات مردمی به گزارش آوا البرز و به نقل از روابط عمومیی شرکت گاز استان البرز،رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی گاز ایران از رتبه برتر کشوری،شرکت گاز البرزدر بین شرکت های گاز استان های سراسر کشور خبر داد. سهراب […]

رتبه برتر کشوری روابط عمومی شرکت گاز البرز در پاسخگویی به شکایات مردمی

به گزارش آوا البرز و به نقل از روابط عمومیی شرکت گاز استان البرز،رئیس امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی گاز ایران از رتبه برتر کشوری،شرکت گاز البرزدر بین شرکت های گاز استان های سراسر کشور خبر داد.

سهراب نجار با اعلام خبر فوق گفت: این امور با امعان نظر به تعامل بی دریغ بازرسان ارتباطات مردمی که نقش موثری در راستای کاهش زمان پاسخگویی و افزایش رضایت مندی مردمی داشته اند، به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد و ماده ۲۶ قانون مذبور به منظور ارج نهادن به زحمات بازرسان روابط عمومی شرکت گازاستان البرز تقدیر بعمل آمد.

وی افزود: مدت زمان پاسخگویی به شکایات، میزان رضایتمندی شاکیان از نحوه عملکرد و همچنین دقت و سرعت در رسیدگی به موقع به شکایات در بهبود وضع موجود را مهمترین شاخص ارزیابی در انتخاب استان های برتر نام برد.

بیشتربخوانید:
لینک کوتاه : https://30news.ir/?p=104645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.