• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 32617اخبار امروز : 0
1

کارگاه آموزشی بررسی وضعیت مخاطره‌آمیز اطفال و کودکان در فضای مجازی در استان البرز برگزار شد

  • کد خبر : 122327
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کارگاه آموزشی بررسی وضعیت مخاطره‌آمیز اطفال و کودکان در فضای مجازی در استان البرز برگزار شد

در کارگاه آموزشی که به میزبانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز برگزار گردید، به چالش‌ها و فرصت‌های فضای مجازی برای اطفال و کودکان پرداخته شد. به گزارش آوا البرز به نقل ازروابط عمومی دادگستری کل البرز،فرید نجف نیا با بیان اینکه در کارگاه 3 ساعته «بررسی وضعیت مخاطره‌آمیز اطفال […]

در کارگاه آموزشی که به میزبانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز برگزار گردید، به چالش‌ها و فرصت‌های فضای مجازی برای اطفال و کودکان پرداخته شد.

به گزارش آوا البرز به نقل ازروابط عمومی دادگستری کل البرز،فرید نجف نیا با بیان اینکه در کارگاه 3 ساعته «بررسی وضعیت مخاطره‌آمیز اطفال و کودکان در فضای مجازی»که با حضور کارکنان فراجا استان برگزار شد گفت: در این کارگاه، الزامات حقوق اطفال و کودکان، سواد رسانه‌های دیجیتال، راهکارهای پیشگیرانه برای در امان بودن از آسیب‌های فضای مجازی و نکات آموزشی برای والدین در برخورد با فرزندان به تفصیل ارائه شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در این نشست ضمن تقدیر از زحمات جهادی نیروهای زحمت‌کش فراجا، به آسیب‌شناسی رفتار کودکان در شبکه های اجتماعی پرداخت و خواستار اتخاذ تدابیر ویژه توسط مجموعه پلیس فتای استان برای محافظت از این قشر معصوم در فضای مجازی شد.

بخوانید……
لینک کوتاه : https://30news.ir/?p=122327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.