• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 32617اخبار امروز : 0
1

یک مقصد جذاب برای رونالدو

  • کد خبر : 120313
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
یک مقصد جذاب برای رونالدو

کریستیانو رونالدو قصد دارد در زمستان اولدترافورد را ترک کند. کریستیانو رونالدو این روزها در منچستریونایتد شرایط خوبی ندارد و با این باشگاه دچار چالش شد. او از ابتدای فصل شرایط خوبی در جمع شیاطین سرخ نداشته و اوج این مسئله در بازی هفته گذشته مقابل تاتنهام خودش را نشان داد. جایی که رونالدو از حضور در بازی […]

کریستیانو رونالدو قصد دارد در زمستان اولدترافورد را ترک کند.

کریستیانو رونالدو این روزها در منچستریونایتد شرایط خوبی ندارد و با این باشگاه دچار چالش شد. او از ابتدای فصل شرایط خوبی در جمع شیاطین سرخ نداشته و اوج این مسئله در بازی هفته گذشته مقابل تاتنهام خودش را نشان داد. جایی که رونالدو از حضور در بازی خودداری کرد و پیش از پایان مسابقه به رختکن رفت. رفتاری که با واکنش تند اریک تن‌هاخ مواجه شد و سرمربی هلندی شماره ۷ تیمش را اخراج کرد و از لیست منچستریونایتد مقابل چلسی خط زد.

آینده رونالدو در اولدترافورد این روزها مبهم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و گفته می‌شود مدیران منچستریونایتد قصد دارند در زمستان قرارداد او را فسخ کنند. نشریه ساندی ورلد در گزارشی مدعی شد چلسی وسوسه شده است تا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، ملی‌پوش پرتغالی را به خدمت بگیرد. آبی‌های لندن یکی از چندین باشگاهی بودند که نمایندگان رونالدو در تابستان گذشته و پس از تصمیم او برای ترک یونایتد با آنها تماس گرفتند.

اکنون با رفتن توخل، بولی نسبت به جذب رونالدو مشتاق است و به نظر می‌رسد چلسی قصد دارد قراردادی تا پایان فصل با قابلیت تمدید به رونالدو پیشنهاد کند. اتفاقی که برای برنده ۵ توپ طلا هم ایده‌آل خواهد بود. طرفین قرارداد قصد دارند در ۴۸ ساعت آینده برای این انتقال مذاکراتی را انجام دهند.

بخوانید……
لینک کوتاه : https://30news.ir/?p=120313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.